уторак, 8. септембар 2020.

Kučko


























Teret si koji preti da me smrvi.
Krckaju crveni mlazovi svijesti.

Umorne misli još su tu.
Ne zatvaraj vrata, kucaću tiho.

Zavjesu od dugog vremena,
Pomaknuću u drugi dio uma.

Nikad nisam bio tvrđi,
Dok mi se glava zanosila,
Od udaraca života zvanog: 
 kučka!

I taj vetar što neopozivo duva,
Sa provokativnih planina,

I ta mračna i gorka studen.
Kučko! 

Misao mi se mrači,
Ali ovo je buđenje, a ne san.

Ovo je praznik, koji ne znam slaviti.
Ovo je trijumf bola,
 kučko!
Sve mračno iz duše tjeram napolje,
Otvorenih usta i bespomoćne psovke.

Bezbrojne ruke pridržavaju kostur.
Zanesen sam i srećan zbog laganog umiranja.
Kučko!
Nevidljivi lijepljivi konci mi šiju,
Duboke poreze na koži uštavljenoj,
Preko gomile kostiju i mesa.
Kučko! 

Dopisnik iz Džepova Snova:
Branislav Makljenović

Нема коментара:

Постави коментар