уторак, 9. август 2022.

Pas sa očima tužnog konja




Stajala si nesigurno

Na četiri vrlo tanke noge


Glave pomalo oborene

Sa pogledom u moje patike


Pas sa očima tužnog konja

Riđe dlake i mršavog, drhtavog tela


Prišla si  stidljivo, vrteći repom

Podigla pogled na trenutak

Kao da želiš nešto reći


Da li ćeš ti negde da me odvedeš

Treba li da pitam mamu


Mogu li da se pozdravim sa braćom

To su ova dvojica, šćućurena u ćošku


Hoćeš li biti dobar prema meni

Malo me je strah


Uzmi  me u krilo

Da, tako je bolje

Oprosti što drhtim

Proći će


Ti si sigurno dobar

Znam, osećam to 


Ipak me je strah

Gleda me mama

Eno ga i tata

Laju i gunđaju


Ti si sigurno dobar

Zagrli me jako


Plašim se mnogo

Bez obzira što si ti

Izgleda dobar čovek


Da, da, pomazi me

Počeši me po glavi

To me malo smiruje


Znam da me vodiš

U neku tvoju kućicu

I da ćeš biti dobar prema meni


Ali me je strah i drhtim

Zato me jako, jako zagrli

I ne brini

Proći će to...


Dopisnik iz Džepova Snova:

Branislav Makljenović



Нема коментара:

Постави коментар