субота, 27. фебруар 2016.

Požar

Photo by Dušan Simonović


Prolaze zvuci kroz glavu,                    
Čuje se koncert  ptica.
Prsti češkaju kosu plavu,
Malo se spuštaju i do lica.

Na licu osmjeh blijedi,
Dok oči svijetle ko svijeće.
Ako ih zatvoriš, poljubac slijedi,
Po kapcima ti par kapi slijeće.

Pramen kose mi golica rame,
Prstom ga savijam u spiralu.
Ispuštam pljuvačku, poput Lame,
Po dugačkom vratu, kao Ždralu.

Kažiprstom niz lijevu ruku,
Koža se ježi i sva  blista.
U grudima,  dva srca tuku!
U glavi, kao da nema ništa.

Prsti putuju beskrajno, dugo,
Silaze kratkim putevima svile.
Ne znaju gdje, ni šta bi drugo,
Ni kakve ih to vuku sile.

Zaborav opušta nabrano čelo,
Gomila brige pada u ambis.
Tijelo leži na okupu, cijelo,
Noktima me grebeš kao Ris.

Otimam se ludačkoj težnji,
Da padnem u mekano krilo.
Ne opirem se užasnoj čežnji,
Malo je ostalo od onog što je bilo.

Tonem kao u živo blato,
I ne pokušavam da se čupam.
Tonem, ali koga briga za to,
Sve dok ti se u osmjehu kupam.

Svaki zvuk je utišan, ćuti,
Dodir postaje bolno nježan.
I svaka pora se na drugu ljuti,
Dok širi se niz elastični gležanj.

Iskra je upalila vatru,
Već se čuje kako bukti.
Požari će da me satru,
Zvijer kreće da urla, hukti.

Plamen se uvija, po tijelu liže,
Pali se sve što je u meni suvo.
Potpuno si uz mene, ne može bliže,
Izgorjesmo skroz, u ovo doba gluvo.

Požar kovitla, ječi, puca,
Kao da gori šuma Bora.
Na vratima uma neko kuca,
Kao da se prišunjala zora.

Ne volim kad svitanje rani,
Pa me iz praha vraća u javu.
Volim kad zaspiš na mojoj strani,
Volim kad mirišem ti kosu plavu.

Miris paljevine i miris kose,                               
Mješa se sa mirisom bluda.
Na grudima sija par kapi rose,
Na koži znak da si po meni svuda.

Ne želim da zaspim ni tren,
Želim da gledam kako ti spavaš.
Da nad glavom ti budem sijen,
A ti mojom željom upravljaš.

Jutro se već iscerilo, pljuje!
Gasi požar, smije se vatri.
Jutro nas ko Vrana kljuje,
Hajde ludo, jutros me satri!

Satrven, samljeven, lud na pola,
Smanjen na mjeru-nula, nula.
Volim kad po meni ležiš gola,
Ne volim, kad  od karata je kula.



Jutro se iscerilo i pljuje...

Dopisnik iz Džepova Snova:
Branislav Makljenović

2 коментара:

  1. " Ne volim kad svitanje rani,
    Pa me iz praha vraća u javu.
    Volim kad zaspiš na mojoj strani,
    Volim kad mirišem ti kosu plavu."

    Razbija, savrseno! :)

    ОдговориИзбриши