петак, 10. март 2023.

Očešljan i opran dan






Mi smo 

Kao dva neba

Jedno na drugom

Kao počešljan i opran dan


Nedostaješ mi prokleto


Ispod drveta sa puno hlada

Prođeš mi tako kroz glavu

Kao pero iz repa neke ptice

Pa poželim da poletim

Da se prospem kao oblak

Da kidišem na vrhove

Surovih planina


Dođe mi tako svašta

Glava zvoni nemirom

Strahom od moćnih strahova


Ne mogu dublje i jače

Od ovog krika što se već gubi

Pretvoren u cikličnu jeku


Odzvanjam glasno satjeran

U mračan ugao života


Kolebam se


Neka me tu gdje jesam


Vratiće se ptica bez jednog pera

U to ne sumnjam, znam


Istog onog trena

Kada jedno na drugom

Budemo dva neba

U jednom očešljanom

I opranom danu

Kad je sve sveto


Nedostaješ mi prokleto...

Dopisnik iz Džepova Snova:
Branislav Makljenović

Нема коментара:

Постави коментар