субота, 25. јул 2020.

Ako krene kap





Kristal je iscijedio tvoje oko,
Široko je polje, puno zraka.
Kad je pogledalo u moje, duboko,
Nije ništa vidjelo, osim mraka.

Ako krene kap sa usne da ti pada,
Uhvatiću je u čudesnom letu.
Zagrisću ti je zubima, sada,
Neka istekne kroz krv kletu.

Samo sam krenuo rukom ka tebi,
A ti, već zauzimaš položaj za odbranu.
Zar ima neko, ko ka tebi ne bi?
Dok rušiš brda i gradiš branu.

Kristal ti frca iz oka suznog,
Hvatam mojim posnim tu svjetlost.
Posle tebe nema ničeg lošeg, ružnog,
Posle tebe samo malo vlada ukletost.

Neko mi reče da uopšte ne postojiš,
Da te nema na mojoj karti, mapi.
A ja te vidim, na raskrsnici stojiš,
Noga ti samo jednom pravcu vapi.

Dolazim ti kao poznati znak,
Dok me neki dosadni insekt bode.
U slabosti sam užasno jak,
Vadim te sa dna, kao Fantom slobode.

Ako krene kap...

Dopisnik iz Džepova Snova:
Branislav Makljenović

Нема коментара:

Постави коментар