петак, 4. март 2016.

Beograd




















Beograd me danas zove,
Obavija svojim rukama.
Po Beogradu  me odavno love,
Svisnutog  na bolesnim mukama.

Beograd mi se danas bliži,
Ulicama me uzima u se.
U ovaj grad uđi, prokliži,
Neka ti zagrli kose ruse.

Beograd je u meni danas,
Po malo lud i žestok.
Beograd je otvoren grad i za nas,
Danas ćemo  uplivati u njegov tok.

Beograd je pust bez  tebe,
Odoh da te  tražim po ulicama.
Beograd me danas ćoškovima grebe,
Beograd danas gledam u svim licima.

Beograd mi neće zamjeriti,
Dok ti ovo riječima pišem.
Beograd će mi, možda, mjeriti,
Spirometriju, dok u njemu dišem.

Beograd, on je  veliki  šeret,
On se prostro po duši, u blatu.
Ovakvi, kao ja, su mu teret,
Ovakvih se naslušao, pjesmu zna tu!

Beograd je veliki i beo,
I kad njemu se vratim,
Stanem u njega skroz, ceo,
I kad nisam u stanju to da shvatim.

Beograd grlim zapanjeno,
Kao da ga prvi put vidim.
U njemu se osjećam smanjeno,
Kroz beogradske ulice večeras bridim.

Beograd grlim zapanjeno...

Dopisnik iz Džepova Snova:
Branislav  Makljenović







Нема коментара:

Постави коментар