понедељак, 7. март 2016.

Oko

Samo što pogledom skliznem po opalom lišću,
zaboli me misao o tebi.                                                      
Jesen te, svojom rukom, 
ubacuje u rasušenu i raspuklu dušu.

                                                                  
Onda, kada pomislim da ne živiš više u meni,
da sam te ugušio, protjerao, skačeš mi na rame, već otežalo od sjećanja.
Tresem se. Putujem u prošlost .                                                                                         
Stojiš na kraju svake ulice kojom prođoh.
Samo stojiš i gledaš, tim okom od sna.
                                         
Roniš mi po krvotoku. Bubre vene punjene željom.
Ubrizgan bol tutnji u glavi.
                                         
Kidam se na komade, i bacam u pećine uma.
Tamo sa zidova curi ludilo.                                                          
Sav sam ludilo, kada mislim o preklapanju tvojih trepavica.
O trenu kada su ih lizale suze.
                      
Ovlaženih vrhova otkrivale oko. 
Crno i kišno.                                                                                                          
Oko, puno zaboravljenih pogleda.
Oko, zgužvano poljupcima. Oko...
                                                                
Ženo, ubij me crnilom zjenice.
Prospi to mastilo po mom plavilu. Svrgni me sa trona tuge.                         
Ogrni se čvrstom namjerom , ispljuni me i zgazi.

Spriječi ovog  gmaza da ti upija sjaj.                                   
Budi ulicama početak i kraj. Budi meni brana.
Samo još jednom, okrzni me suncem.
                                          
Pusti zrak da me sprži i razlije.
Sastruži me obrvama i okači na uho vjetru.
                                                        
Zaboravi me, ženo...jer ja tebe ...ne mogu.


Dopisnik iz Džepova Snova:
Branislav Makljenović

Нема коментара:

Постави коментар