петак, 6. мај 2016.

Ponekad



















Nekad mi  ponestane snage,
Pa kažem oštre, grube riječi.
Nekad sam na drugom tasu vage,
Ponekad  sve u meni  ječi.

Nekad  sam gnjida, sebični  mrgud,
Planeta se oko mene ne vrti.
Nekad me sve udari u grud,
I pokaže kako smo nejaki, krti.

Nekad, kad ustanem i  vrisnem,
I opsujem svašta u ogledalo,
Tada se sklupčam, stisnem,
Da ne bi me još, sve ujedalo.

Nekad, nemam za sebe lijepu riječ,
Nego, onako, opalim  u glavu metak.
Pa onda upadnem u tek napravljen kreč,
Taj pad bude, kao skok. Početak.

Nekad, kad  pojavim se grub,
U ogledalu su svi moji grijesi.
Nekad sam stigao do kraja, na rub,
Nekad  Gospode, da li  u  meni  jesi?

Ponekad stvarno nemam snage...

Dopuisnik iz Džepova Snova:
Branislav  Makljenović

Нема коментара:

Постави коментар