петак, 20. мај 2016.

Top secret

Ulice Novog Beograda me iscrpiše danas. 
Prijateljica me prosto ugura u  Merkator.
Pomislih na tren da ću tu i prenoćiti.
Neizvodljivo!
No, ok. Izvrših predaju.
Uhvaćen za ruku bih uhvaćen u klopku.
Na izlogu je pisalo Women's Secret.
Trebalo je tu zamjeniti brus za veći broj.
Hm! Jedino muško u širokom krugu.
Odjednom nisam imao ništa protiv toga.
Malo su me ostale dame zagledale sumnjičavo.
Ja bez sumnje, nisam  zagledao dame, već čipkasto svilene tvorevine.
Nisam ni opipavao dame, već nježne tkanine.
Brusevi, veš, čarape, topovi, kupaći kostimi...

Kakav svijet!

Nisam siguran kako se Alisa osjećala u zemlji čudesa!?
Meni je bilo sasvim prijatno.
Zaboravih da sam bio umoran.
Zaboravih i na Alisu.
Trojka, četvorka? Ne! Dvojka. Hm! Nisam siguran. Moram da pipnem...


-Zamenila sam. Hajdemo.
-Ne, ne! Opušteno. Možda još nešto trebaš kupiti?
-Ne, ne treba mi ništa više.
-Evo, samo još da bacim pogled na ženske tajne.
-Odaću ti jednu žensku tajnu: Bićeš bačen niz stepenice!
-Hajde, idemo.

-Haj'd ti, sad ću ja...

Dopisnik iz Zemlje Čudesa:
Branislav  Makljenović

Нема коментара:

Постави коментар