уторак, 17. мај 2016.

Bolovanje i krompir

-Sledeći!
-Neka uđe Mitrović!

-Dobar dan, doktorka.
-Dobar dan. Vi ste Mitrović
-Da.
-Recite, na šta se žalite?
-Eh, na sve se žalim!
-Kako na sve?
-Pa, na vlast, na malu platu, na skupoću...
-Ama Mitroviću, pitala sam vas šta vas boli!?
-Mene? Ništa.
-Pa zašto ste došli na pregled?
-A, to! Ma, doktorka, može li koji dan bolovanja?
-Kakvo sad bolovanje, kad niste bolesni?
-Doktorka, ubi ova kiša. Nisam stigao.
-Ama čoveče, kakve veze sad ima kiša? I šta niste stigli?
-Krompir.
-Šta sad sa krompirom?


-Nisam stig'o posejati, pa sam mislio da mi spojite ovo od srede do petka. Propašće mi seme.
-O, bože, šta je ovo danas!!?
-Pa utorak je danas, doktorka.
-Au! Moraću izgleda i ja od sutra na bolovanje!
- I vi sejete krompir?
-Mitroviću, potpisano, samo idite!
-Gde da idem? Po nalaze?
-Idite gde hoćete, samo idite!
-E, hvala doktorka! Kad pristigne mladi krompir, eto mene sa džakom na kontrolu. Videćete šta Ivanjica rađa.
-Mitroviću, vi ste iz Ivanjice?
-Jedno selo pored.
-A maline?
-Biće i malina.
-Kada sazrevaju?
-Pa, za jedno 15 dana prva tura.
-Mitroviću, kontrola za 15 dana. Ponesite jednu kesu malina. Pravim neke kolače. Hajte sad, doviđenja.

-Sledeći...


Dopisnik iz Doma zdravlja:
Branislav Makljenović

Нема коментара:

Постави коментар